środa, 18 grudnia 2013

CSR według CI, żeby target był uContentowany



Rekomenduję wydarzenie CSRowe według założeń CI-owych dla projektu socialowego, którego celem jest upublicznienie contentu i tym samym pociągnięcie targetu w kierunku przyjętym podczas annuala*.

Durska od dawna siedzi w branży, ale przyznaję – jest coraz gorzej. I zauważam z przekąsem, iż branża tu cytowana opiera się również na słowie. Jakby nie było, na tym właśnie polega tworzenie contentu – to wypełnianie przestrzeni słowem.

Dlaczego więc szanowna branża popada w taki nieludzki bełkot?

Musiałam. Czasem człowiek musi, bo jak wiadomo – robi mu się duszno.

Pozdrawiam marketingowców, pijarowców oraz wszelkiej maści speców od reklamy, socialu i webów.

Milej nocy!

* Posta po prostu napisałam.

2 komentarze:

  1. Dla Was

    Śnieżnych i błogosławionych,
    rodzinnych i spokojnych,
    radosnych i pełnych miłości
    Świąt Bożego Narodzenia
    oraz samych szczęśliwych dni w 2014 roku

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.